Imatge o vídeo destacat
colònies esplais

Els esplais se’n van de colònies a Cambrils

Els dos esplais de la Fundació La Vinya, Ilelà i “Al Vent!” han gaudit de les primeres colònies de la temporada. La casa de colònies La Marinada, a la localitat de Cambrils, ha estat l’escenari perfecte d’aquesta sortida en la què 77 infants i joves dels dos centres d’esplai han pogut gaudir d’un parell de dies fora de casa.

Activitats conjuntes i per grups, han tret el màxim de profit a una casa amb unes instal·lacions de primera. També ha servit perquè els joves dels dos esplais compartissin espais del quotidià i cura de l’entorn.

Enguany, les colònies han comptat amb la participació de 5 voluntàries que s’han encarregat de cuinar i alimentar a tot el grup. Això sí, sempre tenint en compte la diversitat i les necessitats alimentàries de cada infant.