Trobada Red Mimbre amb els membres de La Vinya

Trobada de cap de setmana de les entitats que formen Red Mimbre

A mitjans del mes de març, a La Conreria (Tiana), es van trobar totes les entitats del sector social de jesuïtes que formen part de la Red Mimbre a l’estat espanyol. La Fundació La Vinya també va estar present amb 12 coordinadors i coordinadores que van gaudir d’unes jornades que van servir també d’aprenentatge.

La XX trobada d’educadors de Red Mimbre va durar tres dies, més de 80 persones es van reunir per compartir, reflexionar i avançar en la missió en comú de tots plegats. Els organitzadors van acabar molt satisfets de com va anar l’experiència. Són vint anys on ens trobem per compartir activitats i descobrim les il·lusions de cadascú. Ara feia ja tres anys (des de 2019) que no es podia celebrar arrel de la pandèmia, i les més de 80 persones van poder connectar de nou amb tots els companys i companyes d’arreu de l’estat. Durant tots els dies vam poder conèixer a les set entitats que formen la Red, d’on venien, la seva missió, els seus valors i mèrits.

En grups petits vam compartir bones experiències de treball amb nens i nenes, adolescència, joves i famílies, així com una forma d’estar presents en els barris i treballar amb centres educatius. Vam acabar el dia celebrant-ho tot al voltant de la taula, com sol ser habitual.