El Grup de la Dona al taller d'autoestima

El Grup de la Dona celebra el 8M

El 8 de març es va celebrar el dia internacional de la dona, i des de la Fundació La Vinya es va voler posar de manifest la importància de reivindicar dia rere dia el seu paper dins de la societat. Per començar, des de diferents projectes de la Fundació (encapçalats pel Grup de la Dona) es va impulsar un vídeo que es va publicar durant el matí del 8 de març a les nostres Xarxes Socials. En el vídeo es podien veure testimonis de dones relacionades amb la Vinya que explicaven la seva lluita quotidiana, i les dificultats diàries que afronten amb fortalesa.

A banda del vídeo, es va celebrar en el mateix Grup de la Dona un taller d'Autoestima dirigit per la nostra companya Laia Vall, on també es van posar en valor aquesta importància explicada en el material gràfic.

Us deixem amb el link del vídeo al nostre perfil de Twitter: https://twitter.com/fundaciolavinya/status/1501147658559307776?s=20&t=ofrLYO6_MFWlW2WYz-Oy3w

També el podreu trobar sencer al nostre Instagram i al Facebook