Un dels moments de la vetllada

El dissabte 12 de febrer es va celebrar el Dia de La Vinya

El dissabte 12 de febrer es va celebrar el Dia de La Vinya a Santa Maria del Gornal, on es van aplegar la gran majoria de membres de tots els projectes, amics i familiars, per gaudir d'una vetllada on es va viure moments molt bonics en comunió i fraternitat. Des del testimoni dels Drapaires d'Emaús (una comunitat d'acollida, senzilla, que viuen del seu treball, fent de drapaires recuperant les coses que la gent no vol), passant pels actes cantats, les xerrades i els col·loquis entre els presents que van amenitzar la tarda. Vam acabar la trobada amb la celebració d'una eucaristia.

Els presents a la celebració van poder copsar els diversos projectes que tira endavant la Fundació La Vinya dia rere dia en les seves diverses seus entre els barris de Bellvitge i el Gornal, en un ambient de cordialitat i molt familiar.

Aquest és un dels dies més especials de la nostra Fundació, perquè celebrem i agraïm el servei de tots i totes, voluntaris i voluntàries al servei del poble.

Maria Labernia, directora de la Vinya, va voler adreçar unes paraules durant la vetllada:

"Moltes gràcies per estar aquí, avui és un dia per celebrar i agrair el servei de totes vosaltres, voluntaris i voluntàries que des de La Vinya es donen cada dia als demés.
Els hi vull llegir un petit fragment del Papa Francesc que parla sobre el Servei:
El servei és, en gran part, cuidar la fragilitat. Servir significa cuidar els més fràgils de les nostres famílies, de la nostra societat, del nostre poble. En aquesta tasca cadascú és capaç de deixar al costat les cerques, afanys, desitjos d'omnipotència davant la mirada concreta dels més fràgils. El servei sempre mira el rostre del germà, germana, toca la seva carn, sent de manera propera i fins i tot en alguns casos ho pateix i busca la promoció del germà i la germana.
Des de la fragilitat d'una llavor, aquest any els hi regalem aquest detall, és un llapis-llavor.
Simbolitza la nostra acció diària, és un desig i la confiança de que sembrem esperança en les persones que acollim, acompanyem i dibuixem juntes i junts en un barri millor. Molts projectes comencen a dibuixar-se i a escriure's, que aquest llapis que sou cadascú i cadascuna de vosaltres continuï dibuixant i sembrant esperança en els veïns i veïnes de Bellvitge i Gornal. Gràcies per tot el que feu"