Grup de Costura de la Fundació La Vinya

El Grup de Costura fa mascaretes solidàries

El Grup de Costura de la Fundació La Vinya fa mascaretes solidàries que Jesuïtes Bellvitge – CE Joan XXIII posa a la venta a la seva comunitat educativa. Els diners obtinguts amb les ventes de les mascaretes aniran destinats íntegrament a l’acció social de La Vinya. Amb aquesta acció la col·laboració entre les dues institucions es fa una mica més estreta i, com sempre, segueix finalitats solidàries.

Des de fa uns quants mesos, el grup de costura de La Vinya ha estat confeccionant mascaretes que des de principis del mes de març estan a la venta per la comunitat educativa de l’escola i les treballadores de la Fundació. És una proposta de la Taula de Solidaritat de l’escola Joan XXIII, que també duu a terme accions solidàries amb les comunitats agermanades de Guatemala.