Voluntariat

Equip de voluntariat habitual: us trobem a faltar

Al març totes les persones voluntàries que formen part de l’equip de la Fundació van quedar alliberades de les seves tasques. Poc a poc, amb la fase de represa i seguint les recomanacions del departament de salut, algunes persones han tornat als projectes i serveis. Malgrat tot, aquelles persones de més de seixanta anys o de risc, no han pogut reincorporar-se encara.

No imaginàvem pas que seria tant de temps i que, fins i tot, tancaríem el curs sense la seva presència.

Hauran passat sis mesos quan arribi el setembre. Confiem que podrem reemprendre el curs amb una major normalitat i la presència de totes les persones voluntàries, tot i que potser no pot ser així i el més prudent sigui allargar aquest període excepcional.

Independentment del ritme amb el que puguem tornar, des de La Vinya seguim convençudes que des del treball voluntari i generós podem canviar els nostres barris de Bellvitge i Gornal.