Imatge o vídeo destacat
Tenir estiu és un dret

Tenir Estiu #ÉsUnDret per a tots els infants

L’estiu és un dret per als infants i joves. El dret a l’educació en el lleure, al descans, al joc, a estar amb els amics i amigues. El dret, al cap i a la fi, a desenvolupar-se en una etapa vital molt important i en un moment de l’any, l’estiu, en què les oportunitats educatives es redueixen.

En un temps de pujada generalitzada dels preus, d’encariment del cost de la vida i de crisi -per a molta gent- quasi permanent, els casals d’estiu són una activitat educativa que no pot ser un luxe. Per aquest motiu el Casal “al Vent!” ha decidit congelar els preus. Perquè el factor econòmic no sigui una barrera a que les famílies puguin inscriure els seus fills i filles a l’activitat educativa d’estiu.

Col·labora

Et demanem la teva ajuda per becar a 60 infants i joves al casal d’estiu. No només hem congelat el preu del casal, sinó que també hem vist reduïdes les fonts de finançament públic. Les activitats, evidentment, s’han encarit respecte l’any anterior. Fem una crida a aquelles persones que confieu en la tasca educativa de la Fundació La Vinya a donar suport al casal d’estiu, a garantir que el dret a l’educació sigui efectiu després de l’escola.

Pots fer la teva aportació a través del formulari. Aquí hi trobaràs diferents quantitats i també pots posar la quantitat que prefereixis. A més inclou la possibilitat de fer un donatiu a través de Bizum. Recorda que els primers 150 € donats (en el conjunt de donatius realitzats com a contribuent dins l'any fiscal) desgraven un 80%.