Imatge o vídeo destacat
Som la suma de... Jessica

Som la suma de les persones que ens estimen: Transforma realitats com la de la Jèssica

Som la suma de les persones que ens estimen, ens escolten i ens fan sentir valorades. A La Vinya, aquesta suma es materialitza en espais que ofereixen oportunitats reals per a créixer, com el grup d’adolescents on històries com la de la Jèssica ens inspiren cada dia.

 

Jèssica, 14 anys

"El meu nom és Jèssica i tinc 14 anys. Vaig començar a anar a les tardes a la Vinya perquè moltes de les meves amigues de l’insti ja hi anaven i em van animar a apuntar-me per a poder anar amb elles. Al principi no estava molt segura, em feia por que no m'agradés o no em sentís còmoda, però la veritat és que va ser tot el contrari. Des del primer dia em vaig sentir superbé.

Una tarda a Argiles (el grup d'adolescents en el qual estic) sempre és molt divertida. Els meus companys són molt graciosos i sempre em fan riure. M'ho passo genial amb ells.

Totes les tardes, quan arribem, berenem i tenim una estona lliure per a parlar o jugar. Després entrem tots i ens asseiem en un cercle on expliquem com estem o si volem compartir alguna cosa. M'agrada molt aquest moment perquè podem parlar de qualsevol cosa i tots ens escoltem. Després, segons el dia, fem reforç escolar, activitats, jocs, anem al parc o fem tallers de cuina, que són els meus favorits. En el taller de cuina aprenem a fer receptes fàcils i sempre acabem menjant el que preparem.

Al final de la tarda, fem una valoració en grup sobre què ens ha agradat més o menys del dia.

Un dels moments que més m'agrada és quan arriba Nadal. Cada grup prepara un ball o una obra de teatre i la presentem davant de les nostres famílies. Tots estem emocionats i passem una bona estona. També m'encanta el dia de Carnestoltes, perquè tots els grups decidim de què ens disfressarem i ens passem dies preparant les disfresses.

He après molt, he fet noves amigues i, encara que al principi tenia dubtes, ara sempre tinc ganes de venir."

Som la suma de les persones que ens estimen. Amb el vostre suport, podem continuar oferint espais de creixement, aprenentatge i diversió per a adolescents com la Jèssica.

El grup Argiles, al qual pertany la Jèssica, forma part dels projectes d’adolescents de La Vinya, que treballen per oferir suport educatiu, espais de trobada, i activitats creatives i lúdiques que fomenten el creixement personal, social i emocional dels joves.

Som la suma de les persones que ens estimen. Amb el vostre suport, podem continuar oferint espais plens d’aprenentatge i alegria per a adolescents com la Jèssica.

Vols saber com transformem realitats a la Fundació La Vinya?
Aquest Nadal et convidem a descobrir més històries que ens inspiren i a sumar-te a la nostra campanya solidària. Sigues part d’aquesta llum que canvia vides i transforma realitats amb nosaltres.

 

Transferència bancària o Bizum

També ens pots fer arribar la teva aportació fent una transferència bancària al número de compte: 
ES26 2100 3051 2422 0016 5186

o fent una donació a través de

Bizum amb el codi 07224