Moment en el qual els infants sortien cap a les colònies

Al Vent! i Bocins gaudeixen de les colònies i les rutes d'estiu

Els Estius Al Vent! i Bocins han desenvolupat la darrera setmana les colònies d'estiu. Els grups de Llevant, Gregal i Garbí han gaudit de l'estància a l'alberg Montsec-Mur de Guàrdia de Noguera (Lleida), Mestral ho va fer a Vallfogona de Balaguer, mentre que el grup Tramuntana ha fet una ruta adaptada per la Costa Brava i el sud de França i el Centre Bocins van viatjar a Vilanova de Sau.

Les activitats que es van desenvolupar van ser molt variades, però totes elles amb el denominador comú de relacionar-se amb la natura en grup, poder treballar en equip i gaudir plenament posant en pràctica tot el que han après durant l'any, fomentant la companyonia i l'amabilitat entre els companys i companyes.

Així, durant els dies que van durar les colònies, els nens i nenes i joves van poder anar a la piscina, organitzar partits de futbol sala, fer sopars a la fresca, aprendre a cuinar, preparar balls especials, gaudir de nits temàtiques, tenir contacte amb animals i finalment, en el cas del grup Tramuntana, visitar el mar i poder fer activitats a la platja.

Una setmana on tots i totes, infants i monitors/es han creat una comunió especial i han posat punt i final a tot un mes de juliol de crear vincles i passar-s'ho bé tot fent noves amistats i reforçant les ja existents.