Equip

La Fundació La Vinya compta amb un gran nombre de persones que dediquen el seu temps i esforços a l’entitat. Actualment treballen a l’entitat uns 200 voluntaris i 14 persones remunerades que realitzen les següent funcions:

• Equip de Projectes i serveis: fent possible el seu desenvolupament, la realització de les activitats i l’acolliment i acompanyament de les famílies i persones del barris de Bellvitge i Gornal.
  • Equip de Gestió: realitzant tasques d’administració, secretaria, comunicació, captació de fons, gestió de voluntariat, etc.
  • Equip directiu:  coordinant el dia a dia de la Fundació, donant suport als projectes i activitats.
  • Patronat: són els persones encarregades de vetllar pel compliment de la missió de la Fundació i per l’assoliment dels seus objectius i finalitats. En l’actualitat són patrons de la Fundació La Vinya
    • Presidenta: Mercè Basté.
    • Secretari: Joaquim M. Cervera.
    • Vocals: Mercè Camós, Miquel Cubero, Joaquim Pons, Josep Menéndez (en representació de Jesuïtes Bellvitge – Cente d’Estudis Joan XXIII, Fundació Joan XXIII), Neus Artacho (en representació Col·legi Pare Enric d’Ossó – Fundació Escola Teresiana), Cristina Sánchez, Pepe Rodríguez, Olaya-Lourdes Checa.

La Fundació La Vinya també compta amb un gran nombre de col·laboradors que participen a les campanyes o accions puntuals que realitzem: recollida de joguines i aliments, descàrrega del camió d’aliments…

16729088_827506590723651_3182000198221290023_n