Educació d’infants, adolescents i joves

Projectes socio-educatius de prevenció, suport i socialització d’infants i joves en situació de risc social i activitats d’educació en el temps de lleure.

L’acció de la Fundació es realitza en tres centres educatius:

CENTRE OBERT I D’ESPLAI BOCINS

logo_bocinsÉs un servei d’atenció a la infància i a l’adolescència, i a les seves famílies, que realitza una tasca educativa i preventiva des de la vessant de l’educació social especialitzada. Les activitats de Bocins es realitzen al barri del Gornal durant el curs escolar i els mesos d’estiu:

• Centre Obert i d’Esplai de dilluns a divendres de 17 a 19.30h.
  • Casal i Colònies d’Estiu durant el mes de juliol.

Contacte: bocins@fundaciolavinya.org (Av. Vilanova 18, baixos)

CASAL “AL VENT!”

Ofereix activitats de lleure educatiu a infants i adolescents del barri de Bellvitge.

• Reforç educatiu dilluns, dimecres i divendres de 17 a 19.00h.
  • Activitat d’Esplai dissabtes de 17 a 19.00h.
  • Underground (oci alternatiu per adolescents i joves) divendres puntuals de 21 a 23h
  • Casal, Colònies d’estiu i Rutes durant el mes de juliol.

Contacte: alvent@fundaciolavinya.org (C/ Ermita 65)

ILELÀ – ESPLAI GORNALilelàespg

Ofereix activitats de lleure educatiu a infants del barri del Gornal els dissabtes a la tarda, de 17 a 19h.
Contacte: ilela@fundaciolavinya.org (Av. Carmen Amaya, 31)