Acompanyament, formació i promoció de persones adultes

Projectes i activitats dirigides a les persones adultes dels barris de Bellvitge i Gornal.

Acompanyament:20160614_115217

• Portes Obertes: consisteix en visites periòdiques a veïns i veïnes dels nostres barris recluses als centres penitenciaris per part d’un equip de voluntaris i voluntàries.
  • Grup de la dona: dirigit a dones de Bellvitge i Gornal que vulguin compartir un espai per a la trobada, l’intercanvi i l’aprenentatge. Tots els dimarts de 10 a 12h a la Parròquia de Mare de Déu de Bellvitge.

Atenció a la gent gran:

• Grup de l’Amistat: img_0610
    tots els dimarts de 16 a 18h a la Parròquia de Sant Joan Evangelista.
  • Grup de l’Esperança: tots els dimecres de 17 a 19h a la Parròquia de Mare de Déu de Bellvitge.
  • Grup Bons Amics: els quarts dissabtes de cada mes de 16:30 a 19h a la Parròquia de Santa Maria del Gornal.
  • Colònies d’estiu: la darrera setmana del mes de juliol, les persones grans participen a una setmana de vacances a La Seu d’Urgell on podem gaudir d’uns dies de descans i activitats.

Acollida sociolingüística:

• Tallers d’Alfabetització:Informàtica iniciació en el coneixement de la llengua castellana.
    • Gornal: al local de Joncs solidaris dilluns, dimarts i dimecres de 10.15 a 13h.
    • Bellvitge: a la parròquia Mare de Déu de Bellvitge dimarts i dijous de 10 a 12h.
  • Informàtica: 10 sessions trimestrals de nivell bàsic, dimarts de 18:30 a 20h a la Parròquia Mare de Déu de Bellvitge.

Contacte: info@fundaciolavinya.org (Av. Europa 30)