Un dels moments de l'actuació "Vivim del cuentu" a SJE

Activitats de la Gent Gran durant l'estiu a Sant Joan Evangelista i Mare de Déu de Bellvitge

Les activitats regulars del grups de Sant Joan Evangelista i Mare de Déu de Bellvitge van finalitzar però durant el mes de juliol s'han produït altres accions en les quals aquests col·lectius han sigut protagonistes.

Moltes han sigut les activitats desenvolupades en les dues parròquies durant les últimes quatre setmanes. Entre elles han destacat activitats de dansa amb els voluntaris/àries de l'Universitat de Loiola de Sevilla i Còrdova, activitats de benestar emocional (al Grup de Bons Amics), un mercat solidari (pel Grup de Costura), taller de manualitats, actuacions de pallassos, bingo musical, l'actuació del grup "Vivim del cuentu", sessió de zumba o gimnàstica en cadira.

La dinàmica ha sigut semblant de la que han portat durant l'any, i totes les persones d'aquests diferents grups han pogut gaudir d'unes setmanes addicionals d'accions, aprenentatges i bon ambient per fer més amenes les matinals de forta calor al barri.