Marta Iglesias

Posted on Posted in Un dia a la Vinya de...

Em dic Marta Iglesias i, des d’aquest curs, sóc la nova responsable d’infància de La Vinya. Anteriorment havia estat implicada en uns quants projectes de la Fundació com el Reforç educatiu per a joves de l’ESO, el Casal d’Estiu del Centre Obert Bocins i, aquest estiu passat, el Casal d’Estiu “al vent!”. El meu objectiu és que els infants puguin viure moments únics aquí. Hi ha infants i joves que viuen una situació que els empeny a créixer abans d’hora, i aquí podem oferir un espai de creixement segur, de joc i grup, on ser infant. Això és el que més m’agrada de La Vinya. El meu somni de futur és que la Fundació sigui un lloc on els joves vulguin formar part, s’ho sentin seu, on puguin créixer i implicar-se en els diferents projectes. Un espai de la gent del barri on passar-se el testimoni entre generacions del que és un barri actiu.