Acompanyament a Gent Gran

Posted on Posted in La notícia del mes

Les nostres ciutats i barris es troben cada vegada més envellides. A Bellvitge i el Gornal més de 250 persones majors de 80 anys es troben en estat de soledat. Davant aquesta situació de vulnerabilitat ens trobem amb un nou repte al qual, des de la Fundació La Vinya, es vol donar resposta. El pròxim mes de novembre neix un projecte d’acompanyament a domicili a persones grans en situació de soledat. Un grup de 20 persones voluntàries acompanyarà a 20 persones grans que es troben en aquesta situació, fent visites setmanals al domicili on passaran l’estona xerrant, dedicant un temps exclusiu per a l’atenció personal i l’acompanyament i, si és possible, donant una volta pel barri, passejant, conversant amb altres persones del barri o fins i tot, apropant-lo als tallers que la Fundació ofereix per la Gent Gran a les tres parròquies dels barris amb l’objectiu de pal·liar la soledat i ampliar la seva xarxa social.