Premi Josep Maria Pañella, sj

Posted on Posted in La notícia del mes

El passat dijous 17 de novembre es va entregar el IV Premi Josep Maria Pañella i Mora, sj al treball “La integració de la dona musulmana a Catalunya” de Clàudia Moreno. L’autora, alumna de l’escola Jesuïtes Sarrià de Barcelona, va exposar el seu treball centrant-se en qüestionar si l’integració depèn d’actituds personals o de polítiques socials. L’acte va ser introduït per Pepe Rodríguez i Xavi Loza, president i director de la Fundació respectivament, i conclòs per Lali Pañella, germana d’en Josep Maria. També va prendre la paraula Julia Plaza, tutora del treball guanyador, que va remarcar la implicació i esforç de l’alumna.

El Premi Josep Maria Pañella i Mora, sj és una iniciativa de la Fundació la Vinya amb el suport de Cristianisme i Justícia i d’ESADE, amb aquest acte en queda finalitzada la quarta edició.